Spørsmål før innsjekk

Her kan du finne mer informasjon om hvordan du finner enkleste reisevei til Anker Apartment.

Vi drifter med begrenset åpningstid, og vår resepsjon er åpen mandag til fredag mellom 12:00 – 15:00. Dersom du ankommer etter kl. 15:00, eller i løpet av en helg, vil nøkkel kunne hentes hos Joker-butikken som ligger rett ved vår inngang. Joker holder åpent frem til midnatt. Ankomster etter midnatt må avtales på forhånd, og en vekter vil kunne møte dere for å overleve nøkler. Vennligst ring Anker Hotel på telefon 22 99 75 10 ca. 30 minutter før din ankomst på Anker Apartment, og de vil sørge for at en vekter møter deg.

Vår hovedinngang er ikke åpen, men du vil komme inn via studentboliginngangen / nattinngangen.

Innsjekk gjøres etter avtale. Vi kan ikke alltid garantere tidlig innsjekk, men noterer og tilrettelegger dette så godt det lar seg gjøre. Vi har også et bagasjerom våre kunder er velkomne til å bruke kostnadsfritt frem til rommet er klart for innsjekk.

Innsjekk kan gjøres frem til kl. 24.00 etter avtale med oss. Dersom dere har ankomst senere enn dette tidspunktet, har vi løsninger på dette også.

Sengetøy og håndklær er inkludert i prisen og legges tilgjengelig på rommet før ankomst.

Dersom du har behov for nytt sengetøy eller nye håndklær i løpet av ditt opphold kan dette hentes i resepsjonens åpningstid. Du har mulighet for å hente nytt to ganger i uken. Det gamle sengetøyet og brukte håndklær kan tas med til resepsjonen slik at vi får sendt dette til vask.

Har du ikke mulighet til å komme innom i løpet av resepsjonens åpningstid, kan du sende en epost til aa@anker.oslo.no så kan vi legge opp nytt sengetøy og/eller håndklær på ditt rom. Legg da det gamle sengetøyet og håndklær i en pose innenfor døren din slik at vi kan sende dette til vask.

Ja, det er kjøkken på alle rom, og kjøkkenutstyr står på rommet ved innsjekk.

Vi tilbyr ikke frokost, men alle rom har kjøkken hvor du kan tilberede din egen frokost. Matbutikken Joker er nærmeste nabo.

Ja, det er gratis wifi på alle rom og i våre fellesarealer

Hvis du har bestilt ditt opphold via vår nettside eller direkte med oss kan du avbestille kostnadsfritt frem til 3 dager før ankomstdato. Merk at vi er tilgjengelige for salg via flere andre kanaler og avbestillingsreglene kan da variere avhengig av hvor du har bestilt ditt opphold.

Gjester over 18 år er velkomne til å sjekke inn hos oss. Barn/unge under 18 år må sjekke inn med foresatte.

Hos oss på Anker Apartment er smittevern i høyt fokus. Vi følger myndighetenes krav for smittevern, og sikkerheten til våre gjester og ansatte er vår høyeste prioritet.

For våre gjester betyr det:

  • At vi oppfordrer alle våre gjester til å praktisere god håndhygiene med hyppig håndvask og bruk av håndsprit.
  • Ved besøk i resepsjonen er håndsprit tilgjengelig
  • Vi sørger for regelmessig rengjøring av kontaktoverflater som knapper i heiser, dørhåndtak, rekkverk i trappeløp etc.
  • Vaskeriet blir vasket hver morgen mandag-fredag
  • Våre ansatte holder seg hjemme om de har symptomer eller føler seg syke
  • Våre ansatte bruker munnbind der man ikke har mulighet til å opprettholde minst 1 meters avstand.
  • Våre ansatte bruker hansker ved rengjøring av rom
  • Våre ansatte tar ekstra hensyn ved rengjøring av rom med gjester i karantene

Under oppholdet

Vår resepsjon er åpen mellom kl. 12.00 og 15.00 alle hverdager. Bookingavdelingen er tilgjengelig mellom kl. 08.00 og 16.00 alle hverdager. Bookingavdelingen holder stengt på helligdager, samt julaften og nyttårsaften.

Du kan nå oss på epost: aa@anker.oslo.no, eller per telefon: 22 99 30 00.

For hastesaker utenfor vår åpningstid, vennligst ta kontakt med Anker Hotel på telefon 22 99 75 10.

Dette kan ikke garanteres, men ta gjerne kontakt med bookingavdelingen dersom du ønsker å beholde rommet lenger enn kl. 11.00 på avreisedagen. Ofte kan vi tilby dette mot en ekstra kostnad.

Det finnes tilgjengelige parkeringsplasser utenfor Anker Apartment sin inngang og i parkeringsgarasjen i samme bygg. Parkeringsplassene disponeres og driftes av Aimo Park og billetter kjøpes på parkeringsautomat. Prisen er NOK 230 per døgn eller du kan betale per time. Det er også mulighet for langtidsavtale for parkering.

Dersom du skulle oppleve problemer med lys, kjøleskap eller kokeplate, sjekk først om en sikring har gått.

Du finner sikringsskapet på veggen mot baderommet.

Vi har komfyrvakt plassert på veggen over komfyren. Det er som oftest denne som gjør at sikringen går. For å restarte sikringen flipper du opp bryteren nederst i sikringsskapet merket med XS1

Dersom problemet vedvarer, ta du kontakt med vår resepsjon eller bookingavdeling. Vi vil sende en vaktmester for å se på dette.

Ved langtidsleie vil rommet vaskes hver syvende dag. Vask av rommet vil bli gjort mellom 10:00 – 15:00. Tidspunktet for vask avtales med oss ved ankomst. Ta kontakt med oss i resepsjonens åpningstid eller send oss en epost på aa@anker.oslo.no.

Det er en fordel at rommet er lett ryddet før rengjøring. Det utføres vask av bad, overflater og gulv. Du er selv ansvarlig for vask av oppvask og kjøkkenutstyr.

Har du behov for et nytt kjøkkenhåndkle, påfyll av såpe i dispensere eller noe annet; ta kontakt med oss.

Vennligst noter at vaskepersonalet ikke skifter sengetøy eller skifter ut håndklær.

Dersom du har behov for nytt sengetøy eller nye håndklær i løpet av ditt opphold kan dette hentes i resepsjonens åpningstid. Du har mulighet for å hente nytt to ganger i uken. Det gamle sengetøyet og brukte håndklær kan tas med til resepsjonen slik at vi får sendt dette til vask.

Har du ikke mulighet til å komme innom i løpet av resepsjonens åpningstid, kan du sende en epost til aa@anker.oslo.no så kan vi legge opp nytt sengetøy og/eller håndklær på ditt rom. Legg da det gamle sengetøyet og håndklær i en pose innenfor døren din slik at vi kan sende dette til vask.

Dersom du har behov for nytt sengetøy eller nye håndklær i løpet av ditt opphold kan dette hentes i resepsjonens åpningstid. Du har mulighet for å hente nytt to ganger i uken. Det gamle sengetøyet og brukte håndklær kan tas med til resepsjonen slik at vi får sendt dette til vask.

Har du ikke mulighet til å komme innom i løpet av resepsjonens åpningstid, kan du sende en epost til aa@anker.oslo.no så kan vi legge opp nytt sengetøy og/eller håndklær på ditt rom. Legg da det gamle sengetøyet og håndklær i en pose innenfor døren din slik at vi kan sende dette til vask.

Røyking er ikke lov og må gjøre utendørs. Dersom man røyker inne eller på takterassen vil man få 2500 kr i bot.

Du vil finne vårt vaskeri i første etasje, inn en grå dør ved siden av heisene. Her har vi både vaskemaskiner og tørketromler.

Polletter til maskinene kjøpes fra vår resepsjon. Vi tar imot betaling på kortterminal eller via betalingslink. Vi tar dessverre ikke imot kontanter.

Ønsket sum tilpasses ved kjøp av vaskepollett. Pollettene legges igjen på rommet ved utsjekk.

Priser:

Vask               40,-

Tørk               40,-

Vaskeriet blir rengjort hver morgen mandag til fredag. På grunn av smittevernhensyn ber vi deg om å unngå å bruke vaskeriet i helgene (så langt det er mulig). Vaskeriet er åpent både lørdag og søndag, men vil ikke bli rengjort.

For langtidsboende gjester som har avtalt vask av rommet vil søppelbøttene på rommet tømmes ved denne ukentlige vasken.

Ellers i uken står du selv ansvarlig for søppeltømming. Du vil finne søppelkasser for vanlig avfall og papp utenfor Anker Apartment ved fortauskanten. Her står fire grå søppelkasser som kan benyttes. Her kan du kaste restavfall, matavfall og plastavfall.

Grønne og blå kildesorteringsposer kan hentes gratis hos Joker. Grønn pose brukes til matavfall, og blå pose brukes til plastavfall.

Glass- og metallavfall kastes ved Fagerheimsgata, ved Dælenenga-busstopp

Dersom du skulle miste din nøkkel utenfor våre åpningstider, vennligst henvend deg hos Anker Hotel i Storgata 55.

Anker Hotel kan nås på telefon 22 99 75 10.

Deres resepsjon er døgnåpen og vil være behjelpelig med å lage en ny nøkkel.

Hos oss på Anker Apartment er smittevern i høyt fokus. Vi følger myndighetenes krav for smittevern, og sikkerheten til våre gjester og ansatte er vår høyeste prioritet.

For våre gjester betyr det:

  • At vi oppfordrer alle våre gjester til å praktisere god håndhygiene med hyppig håndvask og bruk av håndsprit.
  • Ved besøk i resepsjonen er håndsprit tilgjengelig
  • Vi sørger for regelmessig rengjøring av kontaktoverflater som knapper i heiser, dørhåndtak, rekkverk i trappeløp etc.
  • Vaskeriet blir vasket hver morgen mandag-fredag
  • Våre ansatte holder seg hjemme om de har symptomer eller føler seg syke
  • Våre ansatte bruker munnbind der man ikke har mulighet til å opprettholde minst 1 meters avstand.
  • Våre ansatte bruker hansker ved rengjøring av rom
  • Våre ansatte tar ekstra hensyn ved rengjøring av rom med gjester i karantene

Utsjekkstiden på Anker Apartment er kl. 11:00.

Ved avreise ber vi deg om å legge nøkkelen og evt vaskepolett igjen på rommet.

Sengetøy, håndklær og kjøkkenutstyr skal også stå igjen på rommet.

Rommet skal forlates i den stand det var i ved ankomst. Eventuelle påførte skader vil føre til en erstatningsbot.

Kontaktinfo

Telefon
22 99 30 00